donderdag 29 september 2016

bloghop.....







Welkom op de bloghop georganiseerd door Team Utopia, Stampin’ Up! demonstratrices!
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! najaars catalogus 2016.

Als het goed is kom je hier via het blog van Marielle Zeeman (klik)

Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van Tryntsje van Duren (klik), daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog.
Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen! Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de Deelnemende demonstratrices.








Ik heb gekozen voor de stempelset Holly Berry hapiness. Een set die bestaat uit 17 stempels waarvan 3 mooie teksten. Daarnaast is er ook een pons bij. Ik werk graag met ponsen dus voor mij is dat een pre.


Nu de twee kaartjes die ik ermee gemaakt heb. Heel anders dan een kaartjes die je vaker ziet maar ik houd van de rust en de eenvoud die ze uitstralen.



 Kaartje een met een mooie tekst, een lintje en gestempelde blaadjes en bessen. De blaadjes zijn gestempeld met garden green op old olive papier. Een hele mooie combinatie. Natuurlijk de envelop ook gestempeld. Het kaartje zelf is Cherry Cobler.


Kaartje twee. Hier heb ik de stempel iets of wat gebogen zodat ik een cirkel kreeg. Het idee van een cirkel heb ik door laten lopen in de ronde hoeken die ik gemaakt heb met de hoeken pons. Ik heb bewust gekozen voor een Nederlandse tekst omdat mijn moeder  liever een kaart heeft met een Nederlandse tekst. En mijn moeder is daarin denk ik niet de enige. Ook de envelop heeft een stempeltje. Beide kaartjes zijn 10 bij 10 cm.


Als toetje een kaartje met de hostes set. Wat een leuk uiltje . Ik ben dol op uiltjes. Zeker op dit uiltje. Zwart/wit kaarten ben ik aan het ontdekken, ik vind het leuker en leuker worden. Bij kerst denk je niet snel aan zwart/wit maar deze vind ik heel bijzonder. Helemaal mijn stijl.


Ik hoop dat je genoten hebt van mijn voorbeelden, veel plezier bij de andere blogsters...



Ga nu verder naar het blog van Marlieke (klik)

http://jufmarlieke.blogspot.nl/2016/09/bloghop-team-utopia-najaarscatalogus.html
de blog van Thea
De blog van Marielle (klik)





15 opmerkingen:

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke set is dit. Wat een leuke voorbeeldjes heb je gemaakt. Groetjes, Ingrid.

digitalie zei

Wat een leuke, simpele kaartjes Marion. Je laat maar weer zien dat simpel helemaal niet slecht is maar juist hartstikke mooi! Oh en die hostess set... ja, die moet ik ook maar weer op de bestellijst gooien... Groetjes, Natalie - Het Knutsellab

Marlieke zei

Superleuke kaartjes!

nicolet zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt Marion.
Groetjes Nicolet

SoStampFul zei

Heel erg leuk, deze set viel mij pas veel later op, zo goed te gebruiken voor kleine details en ook zoals jij het hebt laten zien Geweldig!

Agreable.stampin.fun zei

Heel leuk gedaan, met een set die me niet was opgevallen...
Nu wel!

Marielle Zeeman zei

Deze set krijg ik binnenkort ook binnen, ik voel het nu al kriebelen om er mee aan de slag te gaan. Bedankt voor je inspiratie

Yvonne van Bruggen zei

Leuk dat je ook meedoet Marion!! Mooie uitwerkingen heb je gemaakt..
Creatieve groetjes, Yvonne

vrolijkheidzelve zei

Zoals je weet vind ik je kaartjes met hulstblaadjes echt prachtig!

De zwart witte met uil vind ik echt geweldig!

Die wil ik zelf gaan proberen met een enkele kleur. Heel benieuwd of dat er net zo gaaf uit ziet :D

Gewoon Marinda zei

Wat een leuke blog heb je!

Groetjes,
Marinda

Henriëtte zei

Wat een leuke set hè? Je hebt erg mooie kaarten gemaakt! !!

Klaartje Delisse zei

Erg leuk gedaan!!

Cynthia van der Wilk zei

Mooie kaartjes, mooi door eenvoud.

Unknown zei

Ik was niet echt overtuigd van de host set, maar je hebt er een erg leuk kaartje mee gemaakt! Groetjes Marlous

Mieke zei

Het strikje is zo lief en de critters... Prachtige projecten hoor!