vrijdag 2 juni 2017

bloghop .....


Hoi, welkom op de bloghop van team utopia.
En op mijn blog :)

Voor de bloghop heb ik gekozen voor een set die ook al in de voorjaarscatalogus stond.
Een set die wat extra aandacht verdient denk ik.
Je kan er zoveel meer mee als dat je in eerste instantie denkt.

De set heet Happy Celebrations en bestaat uit 22 stempels.
Vier grote teksten, 8 grote en kleine "vlekken" en 10 kleine teksten.


Als eerste heb ik er een lay out (12 bij 12 inch) van gemaakt met de nieuwe incolors.
Makkelijk en erg leuk.
Herken je hoe ik de vlekken aan elkaar hebt gestempeld.
De LO heb ik twee keer gemat, een maal op effen cardstock en daarna op het nieuwe dsp.


Er zijn twee embossingsfolders met dezelfde woorden als in de stempelset.
Ipv een embossings effect van papier dat omhoog komt, geven ze een dieptedruk.



Daardoor kun je er prachtig overheen stempelen.....



Hier nog twee foto's met meer details.
Ik ben op dit moment erg bezig met mixed media en gelukkig kan je met Stampin Up daar ook allerlei leuke dingen mee doen....
Heerlijk dat geklieder met materialen.

Als je al meer blogs hebt bezocht dan weet je dat er een prijsvraag loopt, verzamel alle strandstoeltjes, reageer en maak kans op......



Als laatste detail van de Happy Celebrations set nog een filmpje van Stampin Up.
Altijd leuk om te kijken en inspiratie op te doen....

De blog van Marieke



De blog van Miranda

En nu mag je kiezen naar de vorige of naar de volgende blog :)

Ik hoop dat je inspiratie hebt opgedaan voor deze set, het scrappen, de mixed media kaartjes of voor SU produkten....

Fijn weekend !!




9 opmerkingen:

Agreable.stampin.fun zei

Leuk Marion, zo zie je overal goed de nieuwe in-colors

Ingrid Heijnen zei

Mooie creaties Marion! Groetjes Ingrid

Freubelhut zei

Mooie kaarten Marion! Creatieve groet Gerreke

Ingrid Ottens zei

Hele leuke kaarten!
Groetjes Ingrid

Marlieke zei

Erg leuk! Ik ben weg van je layout. Die onthoud ik even voor als ik eens geen inspiratie heb voor een layout :-) Groetjes Marlieke

de stempelstudio zei

Heel leuk Marion! Ik ben ge├»nspireerd door je LO, die ga ik zeker eens liften ­čśŐ
Groetjes, Mijke

Nicole Parmentier zei

Hij blijft leuk deze set, gaaf wat je er mee gemaakt hebt!

manon's kaartenhoekje zei

hoi
wat een gave kaart heb je gemaakt.
succes met de hop..

groetjes manon

Marieke zei

Lekker vrolijk!